سفارش تبلیغ
صبا ویژن

learn english as second language
 
قالب وبلاگ
لینک های مفید


زبان انگلیسی :کتاب زبان هم تقریبا" محروم واقع شده است .اکثر داوطلبان گرامر را از روی جزوات می خوانند و معنی لغات را هم از آخر هر درس و یا لغتهای نوشته شده ، همراه با معنی ( به صورت فلش کارت و ....) حفظ می کنند .در حالی که لغات زبان بسیار زیاد و فرارند و باید راهکارهای بهتری برای یادگیری آنها به کار گیریم . چگونه ؟؟؟

- کتاب زبان ( مخصوصا" پیش دانشگاهی ) را از ابتدا شروع می کنید به خواندن و در آوردن معنی لغات از دیکشنری ( زیرا لغتی که در جمله یاد گرفته شود و با پیدا کردن به حافظه سپرده شده باشد ، خیلی عمیقتر و بهتر از لغتی که خارج از جمله با معنی حاضر و ماده حفظ شده است ،در ذهن باقی می ماند ).

2- تمام بخشهای کتاب زبان از جمله لغات ، متنها ، صورت و پاسخ تمرینها و....را باید بخوانید و لغاتش را در آورید نه اینکه به لغات آخر هر درس اکتفا کنید .2- از معلم خود بخواهید تمام تمرینها را حل کند .

3- لغتها را سعی کنید با یک یا چند مترادف انگلیسی یاد بگیرید .4

- لغتهای مترادف و متضاد در کنار هم بسیار راحتتر به خاطر سپرده می شوند .5

- تستهای زبان را به صورت مخلوط بزنید نه طبقه بندی .

6- در هنگام زدن تست چه گرامر باشد چه درک مطلب و چه تست لغت ، صورت تست و گزینه ها را معنی کرده و لغات جدید را فیش برداری کنید.این کار به شما کمک می کند دایره ی لغاتتان بسیار وسیع شود .مخصوصا" اگر داوطلب شرکت در کنکور منحصرا" زبان هم هستید .این یکی از کارهای واجب بر شما خواهد بود .

7- صحبت کردن در کلاس با همکلاسی ها یا در خانه با یکی از افراد تحصیلکرده ، به زبان انگلیسی دشوار ولی بسیار مفید خواهد بود.

8– لغات زبان را ، از روی کتاب درسی خودتان و درجمله دوره کنید .

 9- لغات مهم را فیش برداری کنید تا در وقتهای تلف شده (اتوبوس ، مترو ، مطب دکتر یا صفهای مختلف ) بتوانید مروری برآنها داشته باشید.
اخطار !!!داوطلبان علاقمند به زبان، فقط به شرکت در کنکور منحصرا" زبان اکتفا نکنید.حتما" کنکور رشته ی اصلی خود را بدهید و در کنار آن در کنکور منحصرا" زبان هم شرکت کنید .چرا که ظرفیت پذیرش و تنوع رشته در منحصرا" زبان بسیار پایین است .


[ دوشنبه 87/8/20 ] [ 4:21 عصر ] [ ندا مرادی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

آمار سایت


امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک